רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי נהגתם במהירות מופרזת? זה מה שאתם צריכים לעשות

נהגתם במהירות מופרזת? זה מה שאתם צריכים לעשות

צוות האתר כללי 16.02.21

עורך דין תעבורה

כולנו אוהבים לנהוג ברכבים מתקדמים וחדשים יותר ויותר. המהירות שלהם היא פעמים רבים התעודה שלהם המוכיחה כי מדובר ברכב איכתי, עם מנוע מתקדם שיקח אתכם בקלות ובמהירות לאן שתרצו. לא פעם, בעקבות כך, אתם עלולים למצוא את עצמכם נתפסים על נהיגה מופרזת. אם זה על ידי מצלמות אבטחה או שוטר שבדיוק מחלק דוחות היכן שביצעתם את העברה.

אנחנו, במשרד עורכי הדין 'חגי סער' מתמחים בדיני תעבורה ונמצאים כאן כדי לתת לכם את כל המידע שיעזור לכם לצאת מזה בשלום.

זה נמצא בפרטים הקטנים

הדבר הראשון אותו לומדים עורכי דין תעבורה בכל מקום הוא שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אולי אתם לא רואים חשיבות במהירות בה נסעתם בפועל או בוותק שלכם על הכביש, אבל אנחנו, עורכי דין תעבורה יודעים שלהבדלים הללו יש את הכוח לשנות את פסק הדין במאה שמונים מעלות.

ראשית, חשוב לדעת כי יש הבדל בחומרת העונש בהתאם למהירות בה נהגתם בכביש. עורכי דין תעבורה ידעו להגיד לכם, למשל שנסיעה מהירה במעט מהמותר גוררת קנס של 250 שקלים 'בלבד' בעוד נהיגה העולה על 40 קמ"ש עלולה להביא אתכם לדין ולשלילה של עד שלושים יום בבית המשפט.

אם למשל, קבלתם עונש חמור, שלא הולם את העברה אותה ביצעתם בפועל, מדובר על פרצה המאפשרת לנו, עורכי דין תעבורה, להתערב ולמצוא את הדרך להקל על העונש במידה ניכרת.

למה חשוב לבחור עורכי דין תעבורה

מבחוץ, השפה המשפטית עלולה לא פעם להיות די מבלבלת. אנחנו מדברים על עולם בו מתקיימים מושגים בהם לא נעשה שימוש מחוץ לכותלי בית המשפט. לכן, כאשר אנחנו מדברים על עורכי דין תעבורה, חשוב שנזכור כי אלו האנשים המכירים את השפה המיוחדת הזו.

כאמור, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ניסוח כזה או אחר יכול לעשות את כל ההבדל ולשנות את העונש שלכם באופן משמעותי. על פניו אתם יכולים לגשת בעצמכם ולבקש ערעור על העונש אותו קבלתם, אבל אתם תגלו כי מדובר בסיפור לא פשוט בכלל.

לא פעם ההתנהלות של בתי המשפט תביא אתכם לכך שלא תקבלו את מה שמגיע לכם.

אנחנו, במשרד עורכי הדין 'חגי סער' רוצים להמנע מכך. אנחנו רוצים לתת לכם את כל הכלים שיעזרו לכם לצאת מההליך המשפטי וידכם על העליונה.

אנחנו, כאן במשרד עורכי דין תעבורה , מכירים את לשון החוק ישר והפוך מה שמסייע לנו לתת את המענה המקצועי הנדרש בכל מקרה ומקרה.

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע שיהיו שם בשבלכם לאורך כל הדרך, אנחנו מאמינים שהגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל להתחיל לטפל בבקשה שלכם במהירות המרבית. מחכים לכם כאן.

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך