רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי האם לשפץ גיר או לרכוש רכב מסחרי חדש?

האם לשפץ גיר או לרכוש רכב מסחרי חדש?

צוות האתר כללי 05.08.20

שאלת השאלות – האם להכניס את הרכב למוסך למטרת תיקון יקר, או שמא כדאי לרכוש רכב חדש? כל מה שרציתם לדעת על רכבים מסחריים יד 2, כולל רכבים עם קירור. האם לשפץ את הגיר? לייבא מנוע משופץ? האם תיקונים יקרים כדאיים בכלל? בואו נדבר על זה. 

כנראה שאף אחד לא צריך לספר לכם על זה, כשאתם עובדים עם הרכב אתם צפויים לבלאי לא מבוטל בכלל. ייתכן שאתם נוהגים על רכב מסחרי יד 2, וייתכן בכלל שאתם עובדים עם רכב פרייבט. בין אם ככה או ככה, אתם צריכים רכב אמין ורכב שינייד אתכם בבטחה מנקודה X לנקודה Y. וכשמדברים על רכישת רכבים מסחריים יד 2 ופרטיים, מדברים על ליסינג. אבל, רגע לפני הליסינג, האם בדקתם כמה יעלה לכם שיפוץ גיר? ומה לגבי החלפת מנוע, או אוברול למנוע? בואו נתעמק בזה קצת יותר. 

כל רכב מחייב תחזוקה ואחזקה קבועות 

כל רכב, בין אם פרטי או מסחרי, מצריך תחזוקה מסוימת, טיפולים שוטפים ותשומת לב כללית לבלאי שצץ פה ושם. כשאתם שומרים ומקפידים על רצף הטיפולים השוטפים לרכב שלכם, אתם לרוב תהנו מרכב אמין שמשרת אתכם ולא אתם אותו. 

אמה-מה, לפעמים תקלות קורות, זה חלק מהחיים. לא פעם, אנשים מוצאים את עצמם במוסך משפצים גירים לרכבים, אולי גם מחליפים מנוע קומפלט. האם זה יהיה כדאי? האם בעלות של שיפוץ גיר, לא עדיף כבר לרכוש רכב חדש וזהו? ובכן, זה מאוד תלוי בסוג הרכב, בעלויות של חלפים, בעלויות של מוסכים, במורכבות התיקון ועוד. 

אז עדיף לרכוש רכב חדש או לבצע תיקון יקר? 

בואו נגיד ככה, אם אתם לפני תיקון מאוד יקר של רכב מסחרי ישן וחבוט, ההמלצה עבורכם כנראה תהיה רכישת רכבים מסחריים יד 2 במסגרת של ליסינג. כמובן, תמיד נוכל למצוא את אנשי המקצוע אשר נוהגים ברכבים ישנים, תוך שהם גם מוציאים סכומים לא מבוטלים בכלל במוסכים במהלך השנה. 

אם אתם נמנים בין אנשי המקצוע האלו, אנחנו ממליצים לכם לעצור ולבדוק את העלויות המצטברות על תיקונים במהלך השנה. לבסוף, יהיה קל מאוד להבין שהעלויות של תיקונים מצטברות עד כדי סכומים גבוהים למדי. 

שיפוץ גיר אל מול רכישת רכב חדש – מה עדיף? 

במקרים מסוימים, אכן יהיה מומלץ לשפץ גיר, אבל במקרים אחרים יהיה כבר עדיף לרכוש רכב מסחרי יד 2 במסגרת ליסינג. ועוד משהו אחרון, בין אם אתם עובדים עם מוצר כזה או אחר, הקפידו לנייד אותו ברכבים ראויים. 

אף לקוח לא ירצה לראות אתכם מגיעים עם רכב שפולט עשן ומשמיע רעשים. אם יש צורך לשפץ גיר, שפצו גיר. יש צורך לרכוש רכב חדש? רכשו אותו. בהצלחה! 

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך