חינם !
בדיקה ממוחשבת נסיעת מבחן איתור תקלה והצעת מחיר ללא התחייבותהתקשר עכשיו 050-8464445.
החלפת מצמד
מצמד או קלאץ' מתבלה מעט בכל פעם שהוא משולב,
כאשר המצמד התבלה, הוא מחליק ותתכן גם בעיה בהפרדה, הבלאי יוצר חום הפוגע בקפיצי המצמד, פלטת הלחץ, מסב הלחץ, ברגים ודסקית המצמד, שאותם לרוב צריך להחליף.במוסך משה ממן, מוסך מורשה באיזור התעשיה חולון אנו מחליפים מצמדים לכל סוגי הרכבים, החלפת מצמד בד"כ מתבצעת מהר ולכן המחיר הוא מפתיע וזול.
התקשר עכשיו להצעת מחיר – חינם! 050-8464445
מה זה קלאץ' קרמי?
קלאץ' קרמי הוא יותר: עמיד למכוניות עם הספקים חזקים ולנהגים שכל הזמן שמים חצי רגל על הקלאץ', הוא יותר חזק, מדויק, קשה והרבה יותר יקר.
אם אתה מתעניין בקלאץ' קרמי וחושב שהקלאץ' הרגיל שלך מתבלה מהר מדי, חשוב ובדוק קודם את סגנון הנהיגה שלך.
מצמד | קלאץ'
הדבר החשוב ביותר שבמכונית הוא המנוע.
מנוע המכונית הוא מנוע בעירה פנימית, במכונית קטנה מספיק מנוע בן ארבעה צילינדרים, במכוניות גדולות המנוע הוא בין שישה שמונה ושנים עשר צילינדרים.התנועה הסיבובית המתקבלת מפעולת המנוע נמסרת לגל ארוך העובר מתחת לגוף המכונית. גל זה מחובר בקצהו השני לממסרה שבסרן האחורי, וכאשר הגל מסתובב, הוא מביא לידי סיבוב את הסרן האחורי ויחד עם הסרן מסתובבים הגלגלים האחוריים והמכונית נוסעת.אילו היה המנוע מחובר תמיד ובקשר קבוע עם הגל, הייתה המכונית מתחילה לנסוע מיד לאחר הפעלת המנוע, וכדי לעצור אותה, היינו נאלצים להפסיק את פעולת המנוע.
הדבר הזה אינו רצוי והוא היה עלול לגרום לקשיים רבים ולתקלות רבות. ובפועל אין הדבר כך.
אנו יכולים להפעיל את המנוע, ואף על פי כן עומדת המכונית במקומה, ואינה נוסעת, ולעיתים קרובות אנו עוצרים את המכונית ואיננו מכבים את המנוע, ואת הדבר הזה מאפשר לנו מכשיר מיוחד הנ
קרא בשם מצמד או בלועזית קלאץ'.
המנוע אינו מחובר חיבור יציב וקבוע עם הגל, והמצמד יכול להצמיד אותם זה לזה או להפריד בניהם, ואת הדבר הזה עושה הנהג על ידי הדריכה ברגלו על דוושה אחת הנמצאת לפניו ברצפת המכונית ונקראת בשם דוושת המצמד.
ליד דוושת המצמד נמצאת עוד דוושה אחת הנקראת בשם דוושת התאוצה. ככל שהנהג דורך יותר על דוושה זו, כן מקבל המנוע יותר דלק והמכונית מאיצה את נסיעתה.