רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי התלכלכו לכם המושבים ברכב? מדריך עשה זאת בעצמך

התלכלכו לכם המושבים ברכב? מדריך עשה זאת בעצמך

צוות האתר כללי 12.01.22

מושבי עור מוסיפים תחושה של יוקרה לרכב שלך. והעלויות שלהם אינן זולות, לכן חשוב לתחזק ולשמור על הניקיון שלהם בשביל להאריח את חיי המושבים לאורח זמן רב. לכן הכנתי עבורכם מדריך מלא בנושא איך לנקות מושבי עור לרכב כדי שיראו נהדר ויחזיקו מעמד לאורך זמן, בעצמכם (:

ראשית, שאבו את המושבים, תוך הקפדה על הסרת לכלוך ופסולת מהחריצים. לאחר מכן, מרחו תמיסת ניקוי על המושבים. אין להשתמש בחומרי ניקוי המבוססים על אקונומיקה או אמוניה מכיוון שהם עלולים להזיק לעור. אתה יכול להשתמש בחומר ניקוי עור מסחרי. או שאתה יכול להכין בעצמך.

2 דרכים להכנת חומר ניקוי בייתי שישמור על מושבי העור שלכם נקיים לאורך זמן

  1. הכנת חומר ניקוי ביתית למושבי עור: ערבבו מים חמים וסבון קסטיליה או סבון נוזלי לשטיפת כלים יחד בדלי. השתמש ביחס של 5 חלקים מים לחלק סבון אחד. הרטיבו מטלית בתמיסה ונגבו את משטחי המושב. אל תרוות את העור כי יותר מדי מים עלולים להיאגר בתפרי המושב ולחלחל לתוך הכריות. עודף מים יכול גם להכתים את העור. נגב עם מטלית לחה שנייה. יבש היטב עם מגבת.
  2. עשה זאת בעצמך לניקוי עור: מערבבים 1/2 כוס שמן זית עם 1/4 כוס חומץ בבקבוק ספריי. מפזרים על המושב, מניחים לחמש דקות ומנגבים.

הדרך הטובה ביותר לשמור על מושבי עור נקיים היא למנוע כתמים. לכן ברגע שהם פוגעים במושב חשוב לנקות מיד.

חומרים למזעור נזקי הכתמים

משחת שיניים

טפטפו משחת שיניים ללא ג'ל על האזור המלוכלך. השתמש במברשת שיניים כדי לשפשף בעדינות את הכתם. נגב את האזור עם מטלית נקייה בסיום, ולאחר מכן יבש במגבת. משחת שיניים גם תסיר כתמים.

מיץ לימון וקרם טרטר

השתמש בזה על ריפוד קל בלבד, מכיוון שיש לו אפקט הלבנה. מערבבים חלקים שווים של מיץ ושמנת טרטר לעיסה. יש למרוח על האזור המלוכלך ולתת לשבת במשך 30 דקות. השתמש בספוג לח כדי להסיר את הדבק.

אלכוהול לחיטוי

טבלו צמר גפן באלכוהול וספוג את הכתם. לאחר שהסרת את הכתם, נקה את האזור עם תמיסה עדינה של סבון כלים נוזלי ומים חמימים. נגב עם מטלית נקייה ולחה. אלכוהול יכול לייבש עור, אז השתמש בו במשורה.

אבקת סודה לשתייה

מנקה זה טוב להסרת כתמי שמן ושומן. מפזרים על האזור המלוכלך ומשפשפים אותו פנימה עם מטלית לחה. תן לשבת כמה שעות או לילה. הסודה תספוג את השמן. נגב את האבקה עם מטלית רכה. עקוב אחר עם מטלית לחה כדי להסיר שאריות, וייבש במגבת.

לאחר שהמושבים שלך נקיים, מרחי מרכך עור המכיל קרם הגנה כדי למנוע מהם להיסדק ולדהות. מרכך גם הופך את העור לעמיד בפני כתמים עתידיים ומעניק לו ברק יפה. לדעת כיצד לנקות עור יאריך את חיי מושבי המכונית שלך ותשמור על מראה חדש.

מאמר זה נכתב על ידי אביחי ראש אני בעלי חברת ניקוי ספות we-clean.

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך