רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי השכרת רכבי קירור

השכרת רכבי קירור

צוות האתר כללי 02.08.20

כנראה שאין משהו יותר מבאס מאשר להוביל מזון בהקפאה, להיתקע בשולי הכביש בגלל גיר ש"הלך", ועל הדרך, גם לאכזב את הלקוחות שלכם. רגע לפני שמכניסים את הרכב לשיפוץ גיר, בואו נדבר גם על השכרת מסחריות מסוגים שונים. האם יהיה כדאי לצרכי עבודתכם?

נמאס לכם לבקר במוסך בכל שני וחמישי, להוציא אלפי שקלים ולהרגיש שאתם כבר מכירים לעומק את אשתות ושני ילדיו של המוסכניק? אין ספק, כשעובדים עם המסחרית, אתם צפויים ללא מעט בלאי במשך השנים, וזאת מכיוון שמדובר ברכב עבודה. הלך הגיר במסחרית? אולי חלילה מנוע שבק חיים? בין אם כך או כך, כדאי לקחת בחשבון השכרת רכבי קירור עד שהרכב שלכם ייצא מהמוסך. בשורה התחתונה, הכי חשוב שתמשיכו לעבוד, כן, גם בזמן שרכב עבודתכם שוכב במוסך עם מכסה מנוע פתוח. 

רכבים עם קירור ומסחריות לעבודה – מה כדאי לדעת? 

בימים עברו, כשהיינו צריכים לרכוש מוצרי מזון כאלו ואחרים, היינו פשוט יורדים למכולת השכונתית ורוכשים את מה שצריך. נכון ל-2020, אנשים מזמינים יותר ויותר משלוחים של מוצרים מכל הסוגים, כולל מוצרים אשר מצריכים קירור בזמן הובלתם. 

עסקים מניידים סחורות ממקום למקום, תוך רצון ושאיפה תמידית לשמור על הטריות של המוצרים. באיזה רכב אתם נוהגים בכדי לנייד את הסחורות שלכם? האם המוצרים מגיעים בטמפרטורות הנדרשות? אין ספק, ישנם מרכיבים שונים ופרמטרים מגוונים לקחת בחשבון כאשר עובדים עם מסחריות. 

אל תתנו לעבודתכם להיפגע או להיעצר בגלל מסחרית לא אמינה 

במקרים מסוימים, עבודתם של אנשים נעצרת במקום בעקבות רכב מסחרי שפשוט לא עומד תחת העומס של ההובלות והנסיעות. בכדי להימנע משיפוץ של גירים ומתיקונים אחרים שעשויים להיות יקרים, כמובן שתצטרכו להקפיד על כל נושא התחזוקה של המסחרית. כן, גם אם רכשתם מסחרית חדשה. 

בין אם אתם עובדים עם מזון, או שמא אתם עובדים עם מוצרים אחרים אשר מצריכים קירור, כנראה שאף אחד לא צריך להסביר לכם את החשיבות שבשכירת הרכב המסחרי המתאים. אתם צריכים רכב שיחזיק מעמד, רכב שיהיה אפילו זול לתחזוקה אם אפשר. 

עלויות של תחזוקה וטיפולים שוטפים למסחריות 

זכרו כי בכל מקרה, לכל רכב מסחרי תהיינה עלויות שונות של חלפים וטיפולים שוטפים. כמובן, האידיאל יהיה לשכור רכב מסחרי עם קירור וכזה שלא יצריך ממכם עלויות גבוהות של טיפולים ותחזוקה. אבל האם קיימת חיה כזו? 

ובכן, התחזוקה של רכבים מסחריים כמעט תמיד תהיינה יותר יקרה מהתחזוקה של רכבים פרטיים. זה משהו שאתם כנראה כבר יודעים. מעבר לכך, כמובן שישנן מסחריות עם חלפים זולים יותר ופחות, ככה שהכול תלוי בבחירה שלכם. בסופו של יום, הכי חשוב שתנהגו ברכב עבודה אמין, גם אם זה אומר שהטיפולים השוטפים אולי יהיו יותר יקרים מרכבים אחרים. בהצלחה! 

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך