רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי החלפת מצבר עד הבית – איך זה עובד?

החלפת מצבר עד הבית – איך זה עובד?

צוות האתר כללי 27.07.20

אומנם בחיי היומיום רובנו לא עוצרים לחשוב על זה, אך המצבר של הרכב הוא אחד מהדברים החשובים ביותר. בלי מצבר הרכב פשוט לא מתניע, וכל מי שכבר הלך לו בעבר המצבר יודע לומר שזה קורה תמיד ברגע הכי פחות נוח ומתאים. בעבר, אדם שגילה שהמצבר של הרכב שלו שבק חיים, הבין מידע שהלך לו כל יום העבודה. כל הפגישות צריכות להתבטל ולא באמת אפשר להתנהל בהתאם לתוכניות. צריך להזמין גרר, לחכות שעות בחום או בקור ובסופו של דבר גם לשלם סכום לא מבוטל. זה נשמע לכם מוכר? בטוחים שגם אתם תצטרכו להשקיע יום שלם בהחלפת המצבר שלכם שהלך? כדאי שתעו שאתם טועים. היום, כאשר אפשר להזמין שירות כמו החלפת מצבר עד הבית, למה שלא תנסו זאת? 

היעילות שבשירות 

שירותי החלפת מצבר עד הבית פשוטים ומהירים יותר מכפי שנדמה לכם. ברגע שבו אתם מגלים שיש בעיה במצבר והרכב לא מניע, אתם מתקשרים אל חברת דרכים ותוך כשחצי שעה יגיעו למקום נציגי החברה. מהר מאוד הם יבדקו האם אכן מדובר על בעיה במצבר, ובמידה והתשובה היא כן, יותקן ברכב שלכם במהירות שיא מצבר חדש. החברה עובדת עם מצברי שנפ, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמצבר החדש שיותקן ברכב שלכם יהיה איכותי ויוכל לשמש אתכם לשנים הקרובות בלי כל תקלה. החלפת מצבר עד הבית הינו שירות שניתן גם בחיוך ובאדיבות על ידי העובדים של חברת דרכים, כך שזה לא משנה איפה אתם תקועים, כי בכל מקרה אתם תראו שזו הדרך הנכונה לטפל בתקלה. 

כמה באמת צריך לשלם על שירות כמו החלפת מצבר עד הבית? 

החלפת מצבר עד הבית זו נשמעת לכם כמו פריבילגיה לעשירים? חשבתם לרגע שאם תפנו להזמנת גרר ולהחלפת מצבר במוסך תשלמו פחות? כדאי שתדעו שאתם טועים. ראשית, לא כל המוסכים מחזיקים מצברי שנפ, כך שלא בכל מקום תוכלו ליהנות ממצבר חדש ואיכותי. שנית, הרבה פעמים החלפת מצבר עד הבית זה שירות שתשלמו עליו הרבה פחות. בנוסף, כתוצאה מכך שלא צריך לגרור את הרכב למוסך, כל ההתעסקות שלכם בעניין תסתיים הרבה יותר מהר. זה אומר שלפחות חלק מהתכניות שהיו לכם למהלך היום תוכלנה להתממש, אז למה לחשוב פעמיים? אם תדברו עם הקולגות שלכם מהעבודה תגלו שרבים מהם כבר הזמינו שירות כזה בעבר והגיע הזמן שגם אתם תכירו את האופציה הזאת.

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך