רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי דרכים להתנייד גם בתוך הכפר וגם בעיר הגדולה

דרכים להתנייד גם בתוך הכפר וגם בעיר הגדולה

צוות האתר כללי 23.08.20

בין אם אתם צעירים או מבוגרים יותר, אתם צריכים דרכים להתנייד מנקודה X לנקודה Y, ועדיף שזה יתבצע בבטחה ושתגיעו בשלום. לכן, תמיד יהיה כדאי לקחת בחשבון את סט השיקולים השלם, לרקוח את כל המרכיבים ביחד ולהחליט על דרך הניוד האידיאלית עבורכם. בואו נדבר על זה. 

יכול להיות שאתם גרים ביישוב שקט ופסטוראלי, אולי בכלל אתם צעירים ששוכרים דירה בתל אביב הגדולה. בין אם ככה או ככה, אתם צריכים להכיר דרכים לנייד את עצמכם למקומות וליעדים שברצונכם להגיע אליהם. ואם זוהי התמונה, אנחנו רוצים לרגע לדבר על קורקינטים בעיר הגדולה, קלנועיות (קולנועיות), רכבי חשמליים קלים ועוד. כיצד תבחרו לנייד את עצמכם ליעדכם ותוך כדי זה גם תשמרו על בטיחות?

דרכי ניוד ממקום למקום תוך שמירה על בטיחות ונוחות 

בואו נתחיל עם מה שאנחנו כן ממליצים עליו, ואחר כך נעבור לדבר על קורקינטים ושאר אמצעי ניוד ותחבורה שאנחנו פחות ממליצים עליהם. בין אם אתם רוכשים קלנועית יד 2 או חדשה, אתם עושים בשכל. שמעו לנו, קולנועיות הן הרבה יותר בטוחות והרבה יותר אמינות מכל אמצעי תחבורה קל אחר שתבחרו. 

בסופו של דבר, כשאתם נוסעים בקלנועית אתם הרבה יותר מוגנים מאשר אם הייתם רוכבים על קורקינט, או אופניים. עכשיו, חשוב להבין, כשמדברים על קולנועית, באופן אוטומטי גם צריך להסביר על הנושא של התחזוקה, וצריך לציין את הנושא של טיפולים שוטפים ואחזקה כללית. 

האם כדאי לרכוש קלנועית משומשת או שמא עדיף אחת חדשה? 

אם אתם מחליטים לרכוש קלנועית יד 2 משומשת מאדם פרטי או מחברה, בהחלט זה אפשרי וגם ייתכן שתוכלו לחסוך לא מעט כסף. אבל, וזה אבל חשוב ביותר, אתם חייבים לוודא את הנושא של התחזוקה של אותה קלנועית שאתם רוכשים. 

לידיעתכם, מספיק שבעל הקולנועית יזניח את הכלי ולא יבצע טיפולים שוטפים, ויש סיכוי שאתם תבלו עם הכלי לא מעט במוסך. בסופו של דבר, גם אם המכאניקה של אותה קולנועית לא מאוד מורכבת, תמיד בכל מקרה יהיה צורך לתחזק את הכלים האלו ולהעביר אותם טיפולים נדרשים על פי הנחיות היצרן. 

רכישת קלנועית ממשווקים מוכרים ובעלי מוניטין – מדוע חשוב? 

במקביל לכל מה שציינו עד כה, אנחנו גם רוצים להמליץ לכם לרכוש את הקולנועית אך ורק ממשווקים מוכרים ובעלי מוניטין, שגם יוכלו לספק לכם מענה בעת תקלה כזו או אחרת, שלא תבוא. אתם צריכים לדעת שאתם מקבלים את השירות הטכני הטוב ביותר, וכדאי יהיה תמיד לברר את הנושא של אחריות על רכישת קלנועית חדשה. 

בסופו של יום, אתם תמיד תרצו לדעת שבמקרה של תקלה חלילה, יהיה לכם אל מי לפנות ועם מי לדבר. ולא פחות חשוב, יש לברר תמיד היכן נקודות השירות הקרובות ביותר לביתכם. מומלץ לעשות זאת לפני שמחליטים באם לרכוש את הקלנועית ממשווק כזה או אחר.

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך