רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

ראשי כללי איך לשדרג את הרכב

איך לשדרג את הרכב

צוות האתר כללי 31.07.20

יש לכם מכונית חדשה? קניתם מכונית יד שנייה ואתם רוצים להתאים אותה לצרכים שלכם ולמראה שאתם אוהבים? כך או אחרת, יש כמה אביזרי רכב ואמצעים שישדרגו את הרכב בקלות.

כל מכונית או כלי רכב מגיע עם סט אביזרים משלו, על פי מה שהיבואן והיצרן מייעדים לישראל. מעבר לזה יש לכל אחד מאיתנו אותם הדברים שהוא או היא היו רוצים לראות במכונית שלהם; תאי אחסון, אביזרי תליה או גגונים, מערכות מולטימדיה ועוד. אביזרים כאלה ניתן לקנות בחנויות ומרכזי התקנה בכל הארץ, כמו למשל חנויות אביזרי רכב בחולון

אם מדובר בשדרוגים למערכות המנוע, הפליטה והיניקה, הרי אותם מתקינים לרוב במוסכים ייעודיים. אם אתם גרים למשל בחולון, ומגיעים למוסך בחולון עם סט שדרוג למערכת היניקה, יכול להיות שתצטרכו לחפש מוסך בחולון שיודע לעשות שדרוגים כאלה. המאמר הזה מדבר על שדרוגים למכונית באמצעות אביזרים, יותר מכל דבר אחר.

את אביזרי הרכב אפשר לחלק לשני סוגים עיקריים: אביזרי בטיחות ואביזרי יופי ונוחות. 

מערכת לשמירת מרחק

מערכת שתפקידה להתריע במקרה שבו המרחק מהרכב שלפנינו קצר מדי ומהווה סכנה. כיום יש מערכות שיודעות לשלב התרעות על מרחק וסטייה מנתיב ולהגדיל מאוד את הבטיחות בזמן נהיגה. מערכות כאלה גם מסובסדות (בתנאים מסוימים) על ידי משרד התחבורה.  

מערכת בקרת לחץ אוויר

היכנסו למוסך בחולון או למרכז התקנה והתקינו מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים. מערכת כזו מותקנת היום בהרבה כלי רכב פרטיים מודרניים, אבל אפשר להתקין אותה גם כשדרוג.  

מגני רוח

תפקיד אלה הוא לאפשר לפתוח את החלון גם בנהיגה בגשם, בלי שמים יחדרו לתוך המכונית. כמו כן הם מאפשרים לפתוח את החלון כך שרוח חזקה לא נכנסת לתוך הרכב בנהיגה במהירות גבוהה ומצמצמים את גרר הרכב, כך שצריכת הדלק לא עולה בצורה משמעותית גם עם חלון פתוח. 

מסכי מולטימדיה

מסכי מולטימדיה מגיעים היום גם כן כמעט עם כל המכוניות החדשות. הגדלים משתנים בהתאם לסוג הרכב ורמת הגימור, אבל כולם מאפשרים ניהול של הרדיו במכונית, וייז ומערכות נוספות, מאותו מקום. היכולת לראות את נתיב הנסיעה במבט אחד קל משפרת את בטיחות הנהיגה. 

מערכת סאונד

אולי האמצעי הקלאסי ביותר לשיפור חוויית הנסיעה במכונית: כל אחד על פי צרכיו ואהבותיו, אבל תמיד נעים לנסוע במכונית כאשר המוסיקה שאוהבים מתנגנת לה בלי ששומעים את הנעשה בחוץ, ובאיכות מעולה. 

מתקני אחסון

בקטגוריה הזו אפשר למצוא משענות יד – לתוך המכונית – אבל גם תיבות מיוחדות לבגאז' ולחלקו האחורי של הטנדר, אם יש לכם רכב כזה. 

מתקני אחסון נוספים לבגאז' הן רשתות שונות וסלים מסוגים אחרים, שאינם תופסים מקום, עד שממלאים אותם. 

על הגג אפשר להתקין היום גגונים ייעודיים – לאופניים, בעיקר – או פסי עיגון כלליים לצ'ימידנים לטיולים או לכל מטרה אחרת. 

הבאה הבא קודם הבא
לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך